心若浮沉 浅笑安然

Time is of the essence - Cold mailman

小豆之家:

作曲 : Cold Mailman
冷酷邮差
作词 : Cold Mailman
冷酷邮差

冷酷邮差

冷酷邮差
building a time machine
建造一个时光机
is easy when you are alone
当你独自一人是那是容易的

but sad as it may have been
但它完成时可能是悲伤的
it got you a dinosaur bone
它(时光机)让你获得恐龙的骨头
i’m lee ranaldo and i’m thurston moore
我是李·罗纳尔多,我是瑟斯顿·穆尔
i am the stranger that lurks at you door
我是陌生人,潜伏在你的门前
and i guarantee that wherever we go
我保证无论我们走到哪里
i’ve been there before
我以前去过那里
touring the riot scene
游览放纵的场景
to see just how far you’ve been thrown
去看你已经扔了多远
but as long as your grass is green
但只要你的草是绿色的
it may just turn you into stone
它可能会把你变成石头
i’m lee ranaldo and i’m thurston moore
我是李·罗纳尔多,我是瑟斯顿·穆尔
i am the stranger that lurks at you door
我是陌生人,潜伏在你的门前
and i guarantee that wherever we go
我保证无论我们走到哪里
i’ve been there before
我以前去过那里
play
玩儿
hide and seek
捉迷藏
kill the freak
打怪物
with a tear on your cheek
随着在你脸颊上的一滴眼泪
and a smile on your face
在你脸上的一个微笑
fall from grace
失掉魅力
into place
深入其中
spending your days
挥霍你的时光
longing to play...
渴望去游戏
play
玩儿
hide and seek
捉迷藏
kill the freak
打怪物
with a tear on your cheek
随着在你脸颊上的一滴眼泪
and a smile on your face
在你脸上的一个微笑
fall from grace
失掉魅力
into place
深入其中
spending your days
挥霍你的时光
longing to play...
渴望去游戏

小豆之家敬上!

评论
热度(20)

© 红珊瑚 | Powered by LOFTER